Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sadwaters | użytkownik

imię i nazwiskoPanna Magdalena adresgdzieś tam w polskim kraju zarejestrowany09.10.2006 @16:35:24 ostatnio na stronie09.04.2009 @11:42:45

jestem z upływającej wody z
liści które drżą trącane
dźwiękiem wiatru
przelatującego pospiesznie

jestem z wieczoru który nie
chce usnąć patrzy uparcie
głodnymi oczyma gwiazd

noc poprzez niebieskie żyły
w każdym włóknie ciała
w końcach palców
pulsuje namiętnym niespełnionym

jestem schrypłym głosem
milczącym głucho
nade mną dni
o wielkich pustych skrzydłach
mijają...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze513 posty na forum0

komputer / sprzęt
jest ^^

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~insomniaoblivion    01.04.2010 @14:24:49
?
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~amfetamina    11.12.2009 @09:03:03
a jak mnie dawno nie było.. ; )
masaaakra ; )
co u Cię?
u mnie jakoś leci.
do przodu.
buź ; *
~insomniaoblivion    10.12.2008 @14:14:59
Żyjesz?
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~insomniaoblivion    30.11.2008 @12:52:46
Bardzo źle...? Co tam u Ciebie?
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~insomniaoblivion    28.11.2008 @21:50:00
Och, hej... długo nie dawałaś jakichkolwiek oznak życia .
Studia? Hmm... jak to studia. Człowiek spodziewa się czegoś cudownego, a jak na razie mam więcej przeszkód niż przyjemności... ale na razie daję radę. Liczę,że się utrzymam... bo trzeba przyznac - kierunek cholernie wymagający.
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~amfetamina    28.09.2008 @22:04:58
jako tako po japońsku, ale do przodu
a u Ciebie co tam ;>?
~insomniaoblivion    29.07.2008 @09:38:28
Dziękuję, dziękuję ;].
Co tam u Ciebie? Dawno Cię nie widziałam na digartcie, coś się zmieniło?

(ja też jestem studentką - nawiązując do wypowiedzi tej pani poniżej ;])
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~marcelka89    28.07.2008 @22:14:34
jak ? - sama nie wiem jakim cudem :D
gdzie? - w częstochowie
kiedy ? - od dzis, bo dzis złozyłam piepiery :D
co ? - germanistyke :P


chyba za bardzo pojechałam z ta germanistyka... :P:D
_______
nie mów hop bo sie wypierdolisz.
~marcelka89    28.07.2008 @19:58:03
jestem stuDĘTKĄ :D

*
_______
nie mów hop bo sie wypierdolisz.
~amfetamina    25.05.2008 @16:01:36
*
~marcelka89    24.05.2008 @22:51:33
czy taka madra to sie okaze jak przyjda wyniki :P
jak narazie został mi tylko ustny polski i modlmy sie bym go zdała xD
jakos mam najwieksze obawy przed nim, pracy sie jeszcze nawet nie zaczełam uczyc, a to wszystko przez ten długi weekend :P
pisz co u Ciebie, jak studia, praca ?
_______
nie mów hop bo sie wypierdolisz.
~insomniaoblivion    17.05.2008 @19:31:04
Nie wiem... naprawdę.
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~insomniaoblivion    14.05.2008 @22:01:18
Po prostu chcę z nim byc.
I teraz popłakuję na myśl, że za dwa tygodnie wyjeżdżam na trzy miesiące nad morze. I znikniemy, nie będzie Nas ;/.
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~marcelka89    12.05.2008 @22:46:24
matura to bzdura ;f

pisemne mam juz za soba
polski dupnie, wos w miare a niemiecki bardzo okej
teraz mam 20 i 28 ustne, wiec 3maj kciuki
w czwartek jade w gory - w koncu trzeba sie zrelaxowac

dobrze ze wrocilas! witam ponownie

co u Ciebie ?
_______
nie mów hop bo sie wypierdolisz.
~insomniaoblivion    12.05.2008 @18:23:50
Dziwnie ;].
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~insomniaoblivion    12.05.2008 @18:09:55
Hmmm... nie wiem, o co pytasz z tym "uczuciem".
Wyniki mogłyby byc lepsze ;].
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~insomniaoblivion    12.05.2008 @18:06:08
Taaa, nie ma maksa.
Polski - 80% ;/, uczepili się używanych przeze mnie słówek. Może dlatego, że pierwsza byłam.
Angielski (r) - 75% ;/
Niemiecki (r) - 95% ;]

Składam na filologię norweską i duńską do Poznania.
Myślę o germanistyce tak na rok, jakbym się nie dostała na te inne.
Bo chciałam wyjechac za granicę na rok, ale z drugiej strony - chyba się zakochałam i boję się wyjazdu.
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~tigran    12.05.2008 @18:02:50
dzieki
~insomniaoblivion    12.05.2008 @17:58:10
Dobrze, że jesteś !!! ;]
Matura? Tak średnio, czasem dobrze, czasem źle.
Z ustnych mogę podac Ci już wyniki .

A co u Ciebie?
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~insomniaoblivion    02.05.2008 @15:44:31
Kochana, żyjesz?
Co się dzieje?


(ratuj, nie chcę matury... ja nie chcę)
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~alebaiz08    10.04.2008 @23:23:01
Podpisuję się pod ostatnim komentarzem ...
_______
"Żyj tak, jakby każdy dzień był Twoim ostatnim dniem życia..."
~marcelka89    09.04.2008 @20:54:37
przesadzasz..
zostan i probuj!
zobacz moje prace poczatkowe..
i tak wiekszosc poszła juz w kosz :P
ja prostestuje - nie odchodzisz!

_______
nie mów hop bo sie wypierdolisz.
~insomniaoblivion    09.04.2008 @20:37:34
Dlaczego chcesz odejśc? ;[

Nie dostanę się na studa, już to wiem. Mój wymarzony kierunek jest tylko w Poznaniu na UAMie. 20 miejsc, rekrutacja co dwa lata.
Przeczuwam, że mam rok przerwy, a za rok złożę na inne języki papiery ;].

A ja liczę na to wino - niezależnie od tego, gdzie będę studiowac .

Zazdroszczę praktyk. Kilka osób mi mówiło, że powinnam iśc na psychologię. Wiem, że może to wydawac się głupim gadaniem w stylu "ona nie wie, co to tak naprawdę jest", ale jednak coś o tym wiem... mało, więcej z wyczucia i obserwacji. Ale podobno pomogłam i to najbardziej cieszy ;].


Jupi jajej, wyjadę do Norwegii lub USA lub Niemiec .


A samopoczucie złe: nie widziałam mego mena, męczę się nad wypracowaniami z polskiego i wszystko mnie boli.
A kiedy znów będziesz miała praktyki?
_______
Amatorka ze mnie, ot.
~marcelka89    09.04.2008 @20:05:42
dlaczego ?
_______
nie mów hop bo sie wypierdolisz.
~insomniaoblivion    08.04.2008 @22:32:27
- a na czym dokładniej polegały te praktyki?

[wybacz, że pytam, lecz takie rzeczy mnie interesują ]
_______
Amatorka ze mnie, ot.
1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt